En månad

Nervöööös om två timmar sitter vi där och ska gå igenom vet inte vad som är värst att veta att det var något fel på honom/ mig eller att man inte vet vad som var orsaken.
Ja så tog jag beslutet att vänta med lchf orkar inte ta tag i det nu 2 och en halv vecka pallade jag men ja orkar inte tänka på det mår rätt illa med tanken på att äta ägg och bacon mer. Så vi ska ta det lugnt också får vi ge fan i sockret bara så enkelt är det.
Uppgraderar senare vad provsvaren gav.



En månad skulle du blivit idag mitt söta
Hjärta men du fick inte leva grymma värld.



Kommentarer
Emelie Brocka

Tänker på er.

2012-03-01 @ 13:47:18
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0