Det mediala

Jag är en sån människa som tror på det övernaturliga dock inte på Gud det finns liv efter döden och vissa människor kan inte se in i framtiden men de kan ha en stor intuition av vad som skett ska ske.
Här var jag dum eller nyfiken som frågade ett medium på fl om vad som kan ha skett med villiot moderkakan vet vi ju men iomed att vi inte valde obduktion så är jag ju rätt ovetande om det var något mer. Fick svar rätt direkt om att signalerna i hjärnan som ska signalera att hjärtat ska slå hade blivit något fel och därmed slutade hjärtat slå, hon sa också att om hjärtat inte hade slutat slå skulle han fötts för tidigt pga moderkakan. Kan detta stämma? Oavsett så kommer jag alltid vara ovetande men ja jag vet inte kanske var det så kanske inte.

Köpte ett toalett hög skåp igår väldigt behövligt då det som stod där såg skitigt och äckligt ut. Jag är nöjd iallafall.



Kommentarer
Louise

Åhh det är precis en sådan jag vill ha till vårt badrum men det är för djävla litet och så står katternas lådor där det verkligen finns plats.

Går det att hänga upp?



Ha en bra dag.

Kram på dig:-)

2012-03-14 @ 12:45:08
URL: http://malmomorsan.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0