Dagens "fynd"

Ja då var man några hundra lappar fattigare... fast jag lägger aldrig pengar på mig själv (ser man ju jag klippte mig i augusti tror jag :/

Anders kom hem för en stund sedan han fick ta över och natta william jag hade redan suttit mellan 19-20 han vägrar... var fan är byggarna ? de kan ju komma hit och bygga färdigt väggen så william kan få sitt eget rum och sova normalt igen,,,, det är inte bra att förstöra rutiner på detta sättet, visst så brukar han komma in till oss på natten men att somna i sin säng i vårt rum eller i vår säng det går inte... inte om inte vi också ska sova och det gör vi ju inte 19......

Nå finalen i sveriges mästerkok är det nu.... och kaffe........ behövs. här är det jag köpte idag


En vår sko till William i stlk 24 på din sko....


En skaljacka till William stlk 86 va fan (de hade han ju förra året med) smalis hehe hittat på lindex men de ser man ju det är ju deras märke de brukar sälja FIX



Hmmm ja vem var dessa till då hehehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0