Andas

Fick ringt idag men min läkare var ledig denna veckan:-( men fick hjälp av en annan läkare som skulle förlänga intyget några veckor till och sen får jag börja på 50% istället känns nog bättre att man tar mini steg i början.
Så nu hoppas jag att William fortsätter vara frisk så jag kan börja tänka på mig själv och bearbeta. Det känns jobbigt att allt inte bara vara normalt men
Antar att det aldrig kommer bli 100% normalt. Vill ju så gärna att det ska fungera men det gick bara inte behöver mer tid. Saknar villiot så mycket 5 veckor sedan vi fick reda på att
Hjärtat slutat slå fan va livet är orättvist.



Kommentarer
Emelie - mamma till Nellie & Ellion

Tänker ofta på dig, ta dagen som den kommer. Tvinga inte dig in i något som inte känns bra. Kramar.

2012-03-06 @ 18:41:38
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0