Åh förkyld

Ja då åkte jag på det också snuva och huvudet känns som det väger ett ton.
Byggarna
Kom imorse och skulle sätta upp väggen tror att målaren också skulle
Komma
Och tapetsera eller måla.
Hade tid hos kuratorn kändes som en
Bra tid där jag skulle dock höra av mig när ja känner att jag vill komma
Tillbaka.
Gick in och klippte mig hos mig frisör har inte varit där sen i somras, det första ho säger när jag
Sätter mig ner är e du gravid? Nej sa jag jaha men din syster nämnde något om det i januari ja då fick jag ju berätta men inte en enda tår! Det går på automatik nu som att jag berättar utan känslorna inblandade!

Ja jag ska iväg och jobba 3 timmar nu sen åker jag väl hem och kurerar mig ska nog inte jobba söndag tror jag.



Kommentarer
Emelie

Bostadsrätt på 117 kvm.

Krya på dig.

2012-03-30 @ 22:21:43
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0