Störigt

Hatar att använda safari och blogga i det är riktigt jobbigt.
Därför har jag väl inte bloggat på ett tag det och att jag ville ta en paus och börja kämpa..
Att sörja sitt barn kommer ta lång tid, folk förstår att det är jobbigt, och det tycker jag är skönt att de förstår... Vissa dagar är ju bättre än andra, men fokuserar på jobb William och Anders just nu..
Har varit många gånger på minneslunden ,minst två ggr i veckan är vi där, det hjälper Faktiskt.
Det är ju så mycket som skett ,midsommar blev okej ,var hos pappa för första gången sen februari , det var inte mycket folk där denna gången och det var skönt... Tack till pappas kompis som faktiskt bryr sig med.
Det blev en tidig kväll runt halv tolv slocknade vi alla tre!
Som sagt så blir William två år idag.. Min lilla kämpe som trotsade på att fortsätta andas tills han kom ut vid kejsarsnittet
Ni vill kanske veta om graviditeten lite? Alltså jag är ju i vecka 17 har väl börjat känna någon rörelse, döljer fortfarande fattar inte varför :-/
Nå då får man jobba lite nu så man kan gå hem och fira världens bästa lillkille :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0