Sommar blev vinter

Kallt så in i idag och ångrar att jag inte tog med mössa till William :-/ fast den ligger i Volvon dessutom får komma ihåg att ta den ikväll..

Fredag idag då en vanlig dag för många sista jobbdagen och många ser framemot allt helgen har att erbjuda ..
För mig är aldrig dagar bara vanliga dagar nästan alla veckodagar har ett minne, Idag är det den 1juni alltså 4 månader sedan villiot föddes :-( pissig dag ska hålla mig undan.. Egentligen hade jag velat sova till i november/ december skippat alla jobbiga dagar, imorgon är det den 2e alltså 1 månad sedan Villiots bf dag var :-( på söndag är det 4 mån sedan jag för sista gången jag hörde hjärtslagen och så fortsätter det...
I all evighet.. Jag känner mig ensam och tom livet känns orättvist alla kläder jag köpt till honom. Anders snacka om att jag ska ta kejsarsnitt denna gången för då händer de inget med bebisen vid förlossningen, men jag behöver de här att barnet kommer upp gråtandes naken helt blodig och tar första skriket när han tittar på mig...

William skrek till inatt och jag gick in och hämtade honom han satt i sängen och pekade mot fönstret :-/ så tog in honom och låg och myste med hans hår och bara njöt att jag hade ett levande barn.. Sen gick han in till pappa som hade somnat i soffan så ja de var bara att somna om...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0