Skön känsla

Ska berätta vad som hände igår kväll.. Låg i sängen och var allmänt deppig kände mig helt tom. Det är då doften kom doften av villiot luktade in de djupt, kände hur bara tårarna rann nedför mina kinder, tårar av tacksamhet att han kom och gav mig lite styrka tillbaka. Är helt övertygad om att det var han då lukten försvann efter 2 min. Kände mig väldigt trött efteråt så då somnade jag meddetsamma.. Tro på det eller ej men jag tror på det och är övertygad om att
Han kom för att visa att han finns där för mig även om jag inte kan se eller prata med honom...


Kommentarer
Louise

Det är klart att han vakar över er. :-)
De som går bort lämnar oss aldrig helt det kan jag garantera.
Er lille kommer att hälsa på er då och då tro mig.

Ta hand om er.

2012-06-18 @ 08:41:55
URL: http://malmomorsan.blogspot.se
Jenny

Självklart var det Villiot, han ville ge lite stöd åt sin mamma och visa att han är med dig. Kram

2012-06-19 @ 17:38:45
URL: http://angelfina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0