Sjuka människor

Efter att jag mamma och syrran hade varit på mobila igår så gick vi mot dalaplan för att ta bussen, när vi kommer till hemmakväll ser jag en bil parkerad utanför, ser en liten hund i bilen tänker vilken idiot som stängt av bilen och inte ens vevat ner rutorna ens lite, efter den tanken ser jag en bilbarnstol där framme och i den ser jag ett BARN!!! Nu till de sjuka, jag fortsatte gå hjärnan hann inte reagera som den skulle ,självklart skulle jag ringt polisen direkt :-( har sån extrem ångest för det och hoppas att nån förälder satt där bak också i bilen eller att nån kom nästan direkt när vi gått förbi, förstår inte även om det är 14 grader ute blir det 30-40 i bilen minst!

Nå denna veckan Kommer gå i både glädje och sorgens tecken , syrran tar studenten på torsdag är stolt över henne vad hon har kämpat fastän hon haft många motgångar...

Nå jobb nu bara Ida och imorgon sen semesteeeeeer :P



Kommentarer
Bella

Taack Systeryster! Jag är så glad att jag har lyckats att ta

Mig hit :-D! Love u

2012-06-04 @ 09:54:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0