Sista dagen

Fyfan så skönt vi behöver detta verkligen även om det är 12 dagar bara så kommer det bli skönt...
Igår handla jag de sista till tårtan skönt så imorgon låser jag in mig och ser vad man har för fingerfärdighet.. Tror min syrra kommer bli paff haha hon tror ju hon vet hur den ska se ut....

Har handlat solvändas pinn det är en av de få organisationerna som samlar ihop till forskning om spädbarnsdöd även om villiot troligen inte dog av det vet de ju fortfarande inte varför jag fick proppar och det retar mig att fler ska få de svaren eller inga svar alls pga att det har forskat för lite.... Så jag lägger gärna lite pengar på den forskningen... Och kommer stolt bära solvändas pinn <3



Kommentarer
Bella

AAAHHHH Syrran du gör mig nervös! Det är skit jobbigt att inte ha kontroll på ALLT !!! Jag vet ju ingenting alls typ! hahah

2012-06-05 @ 10:00:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0