Semester! Student ! Urnsättning :-(

I två dagar har jag vaknat as tidigt för att vara exakt 04 48 hmm igår ja då gick jag upp och började lite smått med studenttårtan och idag gick jag upp halv sju istället.. Går inte ens upp så tidigt när jag jobbar!
Tårtan blev färdig för några timmar sedan fy vilket jobb.. Och det ser ut som ett bombnedslag här hemma :-/ huvudvärk och känner att jag aldrig vill att den 8 juni ska komma :-( imorgon får jag nämligen släppa honom helt och hållet nu ska snutte få vila...
Men får försöka hålla modet uppe för syrrans skull idag, studenten och utspark för henne :-) William har övat på visselpipan så vi får se om han vågar visa vad han går för sen..

Redan fått hem min solvända pinn
Så nu sitter den på jackan :-)

Visar bild på tårtan sen för risken finns ju att någon som inte ska se den tjuvkikar även om jag tror hon har fullt upp just nu hehe...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0