Onsdag

Det var med skakiga händer som jag faktiskt ringde Viktoria gården idag för att få hjälp.. Jag mår så jävla dåligt är bitter , ger ingen sympati till folk, känner ingen glädje inför graviditeten vill bara ha villiot tillbaka så jag ringde och de skulle ha sommarstängt :-( men till min glädje ringde de upp och jag fick tid nästa vecka ändå.. De lovade mig att vi hade tid så jag kan få bättre anknytning till barnet i magen och att vi ska jobba med detta... Gud så skönt hoppas bara det blir bättre än de var hos kuratorn.. Tiden går ju och jag är rädd att jag sluter mig har redan slutat umgås med familj nästan och det är inte bra...

Idag var vi iallafall på triangeln och William var hos en frisör för första gången:-) bra blev det med och han var så duktig....
Nu gör jag kaka till min brors student senare blir det falukorv med mos :-)



Kommentarer
Louise

Jag hoppas du får hjälp från Viktoriagården.

Har själv gått där när Max var liten och jag kan ju säga att min erfarenhet därifrån är inte den bästa tyvärr. Visst kan de vara bra och det är duktig personal där men men....

Sköt om dig och lycka till på Viktoriagården.



Kram från Louise

2012-06-13 @ 19:43:06
URL: http://malmomorsan.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0