Funkar inte

Jävla blogg app funkar inte, antagligen för att de har uppdaterat också funkar inte appen än :-(
Idag är det sista studenten. Det är min bror som äntligen tar den.. Inte mycket att säga mer än att jag önskar honom all lycka i framtiden.
Idag hade ja och William en liten sångstund, när vi sjöng till bä bä vita lamm så hände något som gav mig lite glädje tårar.. På sista versen sjunger de "och två par strumpor åt lille lillebror" då vänder han sig om och pekar på minneshyllan till villiot och säger min <3 det är syskon kärlek när han vet vem hans bror är fast han inte är med oss...

Var och köpte blommor igår så nu är balkongen fin igen :-)
Midsommar snart ja va säger man orkar inte tänka på vart vi ska vara ens...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0