Tre dagar!

Då kör vi de sista tre dagarna nu sen ska jag skåla i alkoholfri rabarber cider jävla skit år har det varit en kamp mot vardagen och äntligen ska jag få vila! Sola! Umgås med min älskade familj( så synd att man inte får 4 veckor sammanhängande grrrrr)) William var sur när jag lämnade honom han klamrar sig fast i benet på mig hehe förstår honom vem gillar nya vikarier hela tiden? När man är liten vill man inte ha nya fröknar hela tiden, de vänjer ju sig med de ordinarie.. Hoppas det fina vädret håller i sig nu även nästa vecka.... Färdig till att föda? Nej det är bara halvtid haha



Kommentarer
Malin

Hej! Är medlem i aprilgruppen på facebook och klickade in på din blogg därifrån. Vill bara säga JÄTTE grattis till graviditeten! Håller alla tummar och tår för att detta lilla knyte får stanna hos er! Beklagar verkligen sorgen efter Villiot, kan inte föreställa mig hur jobbigt det ska vara för er!! Kommer följa din blogg nu, alla lyckönskningar till er!!!

2012-08-07 @ 19:54:39
URL: http://livetmedtuva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0