Så trött

Är så trött, efter en HÅRD dag på jobbet och sedan några timmar på Sjöbo marknad med Sämsta vädret och rätt äcklig och dyr mat kom jag äntligen hem till mitt kära zoegas kaffe:-) ögonen känns tunga, skulle vilja lägga mig men det känns rätt lönlöst.. Får nog vänta några timmar till, tror att järnet börjat sjunka men tänker inte ta några järntabletter, inte förrän jag kollat hur mycket det ligger på.. Gör inte samma misstag som förra gången. Körde förbi och skulle tända Villiots ljus men det var borta :-( antar att någon kanske tänt det till honom och det är helt okej.. Får köpa ett nytt och tända i helgen.... Nu ska jag njuta av soffan och kaffet och natta min trötta Lill pojke <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0