Så ja

Det var den helgen :$ tre veckors jobbande kvar nu då... Sen semester:-) har bokat campingplats Gud så skönt det ska bli att komma ifrån... Nästa vecka börjar lite letande efter nästa års säsongs camping dyrt är det men säkert värt det... Dagens middag bestod av kokt nypotatis kokt torsk och senapssås, detta var uppskattat hos lilleman också, lite knaprig smulpaj hemmalagad förstås med vaniljvisp till efterrätt. Imorgon får jag ta och köpa en ny solkräm till william då aco gav han väldigt mycket utslag och svullnad i ansiktet! Icke bra!!! Nu är det en dusch som gäller sen ska jag bänka mig framför solsidan på tv med mina jordgubbar :-)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/2008032/images/2012/pic_4ff9c2009606ee469b002007.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/2008032/images/2012/pic_4ff9c201ddf2b375fe003e93.jpg" class="image">




skrattande unge.... man ser utslagen lite här



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0