Måndag

Hur mycket älskar vi måndagar ? Den Veckodagen måste vara den mest hatade dagen på veckan... Oj vad jag hade önskat att jag var mammaledig nu med min älskade 2 åring och en söt 2 månaders som håller mig vaken hela nätterna.. Men verkligheten blev inte så.. En vecka till rul jag är så nervös tror ni Bm har läst journalen? Gör de sånt? Jag kommer nog hålla Anders i handen och titta på hans reaktion innan jag vågar kolla själv på skärmen... Detta gör mig till ett nervvrak augusti måste komma fort så alla undersökningar och samtal kommer igång... Förhoppningsvis får jag känslor och kan njuta av denna bebisen snart, allt annat är orättvist mot den... 15 jobbdagar kvar uhh känns långt bort men inte lika långt bort som mammas 30 dagar ;-)



Kommentarer
Louise

Det är klart att du är orolig men jag tror inte det är någon fara.
Jag var jätteorolig när jag skulle göra ultraljud med Izabella att något skulle vara fel, var jag överhuvudtaget gravid för jag kände inga direkta rörelse och jag trodde inte på sambon när han sa att det lät som poppande där inne....:-D
Jag kan garantera att i december kommer du få snusa bebis <3.

Massor av kramar Louise

2012-07-09 @ 08:52:35
URL: http://malmomorsan.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0