Lördag

Jag börjar undra om det blir nån sommar ens ! Tråkig förmiddag, åkte till kyrkogården för att lämna stora fina rosa rosor och en av stenarna, skulle ju åka till svedala rock så stannade utanför McDonalds och åt lunch, satte oss i gräset men det blev ingen Svedala rock det började regna precis när vi hade ätit så jag o William gick hem och Anders stack och skulle fixa med mustangen, William sover och jag snöar mig in på fosterdiagnostik men suck jag är hopplös, men har slutat titta på det orkar inte blir arg på mig själv, jag är livrädd för måndagens rul, jag vill inte lägga mig där i ett mörkt rum med en stor tv framför, ett leende från nån Bm som ska kolla hur bebisen mår, jag har kommit överens med Anders att han ska klämma i min hand när han ser barnet innan jag vågar titta på skärmen... Nej om man skulle göra något för att sluta tänka för en stund!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0