Hemma

Planerna för helgen kraschade totalt, William fick feber igår så jag fick vara hemma, vi skulle ju till tosselilla idag men han är inte helt hundra+så regnar det. Så istället blev det ett snabbt besök hos Villiot <3 och till bauhaus för att köpa våtrumsfärg och måla om badrummet ( Anders har lovat Pizza idag Åhhh så nyttigt *ironi* men gott. Jag flagnar på axeln som en orm byter skinn, som det kliar. Ja annars det har hänt så mycket och blogg appen har ju legat nere så jag vet inte vart jag ska börja:$ men vi börjar fr.om idag istället så slipper jag dra upp allt, Bild när William fyllde två och vi firade här hemma bara vi tre och nästa bild är tagen för en vecka sedan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0