Helgen som gått

Pissigt väder det blev iallafall i helgen, jag som ville till stranden! Men vi åkte till pildammarna jag mamma och William och matade fåglarna, lekte på lekplatsen och åt glass/ drack kaffe på Margareta paviljongens café Det blev inte så mycket mer hyrde film på kvällen.. På söndagen åkte vi till den här campingen som vi kanske tänkte ta säsong på nästa sommar men alltså 2 stjärnor jag tyckte inte det var så fint faktiskt. Börjar bli less på de här att hitta en säsongscamping jag vill liksom inte tänka att billigt är bra, jag ska! Ha fina servicehus, inte för långt ifrån stan eftersom jag inte har körkort, fin lekplats, helst strand, gärna aktiviteter till barnen men inget krav, inte så nära vägen att William kan springa rakt ut. För höga krav? Kanske det... Senare gick jag upp till mamma drack kaffe och spelade lite spel... Idag måndag gick jag och William upp 8 :-) åt frukost, gick ut och lekte, handlade, åt lunch sen vilade han och därefter gick vi ut och spelade fotboll en helt underbar första semester dag :-) Anders jobbar imorgon också sen har han också semester... Bebis sparkar väldigt mycket nu om dagarna. Är orolig för Hur jag kommer reagera ifall den inte sparkar en dag eller ändrar mönster... Hoppas att jag aldrig får uppleva den utan att bebis fortsätter sparka mycket som den gör nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0