Fredag

Och sista dagen på jobbet inför semestern har bakat en tosca kaka till dem det är nån tradition de har när man går på semester så... Fint väder idag med :-) William fick på sig Bamse shorts och linne "Bamse" sa han när han såg.. Det är riktigt kul att se han utveckla sitt språk så bra... Var hos villiot igår och tände ljus två st.. Det ena lät jag vara tänt det andra släckte jag så jag kan ha och tända när jag är där, men jag börjar mer undra om inte någon slängde! Hans senaste ljus (jag skriver på de med) för nu när vi var där igår hade något vänt! Hans sten om ( det står älskar dej villiot) på den.. Som vanligt är det väl någon som tycker det är för jobbigt när barn dör... Jo men tjena detta är verkligheten, det är inte bara gamla som dör. Nå åker förbi värnhem varje dag ju och det finns en körskola där med en skylt utanför med något erbjudande som kostar 6700 eller 6900 känns som den glor på mig varje dag ! Ja jag vill ha körkort men har ingen lust att koncentrera mig på det just nu... Med det säger jag trevlig dag på er... Också vill jag gratta Lilly ängel på hennes 1 års dag idag :-(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0