Fem månader

Till villiot
Samma dag som jag fick plusset på testet var du älskad, vi längtade tills du skulle få se din familj, din storebror som klappade på magen skulle du ha så roligt med, ni skulle bli bästa vänner, han skulle lära dig allt han kunde. Kära älskling kommer aldrig förstå varför det som hände hände dig, vem valde att vår familj skulle drabbas? Jag kommer aldrig få se dina vackra blå ögon, ditt ljusa hår, vem skulle du llikna mest? Jag älskar dig från månen och tillbaka min son.. Grattis på din fem månaders dag...
 
 
Det har nu gått fem månader, vilket är ingenting egentligen mår precis som då förutom att nu inser jag att jag kommer få besöka min ena son på kyrkogården istället. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0