Åka ambulans

I lördags morse vaknade jag rätt pigg klockan 7 gick på toaletten som vanligt och drack sen kaffe, ja jag försökte iallafall efter första koppen började jag känna mig dålig, frös, ont i magen så gick jag la mig, låg i fosterställning och sen började jag kräkas flera gånger och för varje gång gjorde det mer ont i magen, kändes som förlossnings värkar, ringde kk de ville att jag skulle komma in och kolla bebisen, så jag ringde mamma tänkte att hon kunde följa med mig så jag inte var själv eftersom Anders hade William ju och sjukhus är inget för honom, men kunde inte gå upp för sängen ens, så mamma ringde ambulansen :-/ så fick ju åkt in, när vi var där blev jag jättedålig i magen också så efter att de kollat bebisen, tappen och fostervattnet konstaterades det att jag antagligen blivit drabbad av magsjuka så fick lite dropp, men jag ville hem efter första droppet( fick ju inte ens gå på deras toalett) hur sjukt var inte det... Så det var min dag igår.. Idag har jag fortfarande ont i magen, vågar inte äta riktigt.. Dricker en kopp kaffe nu ja vet inte det optimala kanske men testar...



Kommentarer
Emelie

Usch stackare :(
Hoppas du snart mår bättre <3

2012-07-22 @ 13:06:24
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0