Åh så dog den med

Jävla blomma varenda år ( tredje året nu) har jag varit värst ska köpa den största finaste surifina i affären men likt förbannat dör den varje år! Ett år var det så mycket ull löss i den att jag äcklades och slängde ut skiten, förra året vissnade den varför vet jag ej och nu nu är den död igen! På samma sätt som förra året , bara det att den höll typ bara i 1,5 månad :-( ett upplivningsförsök är nu påbörjad! Klippt bort de vissna bladen vissna blommorna men den är fortfarande jätteklibbig och tror att den fått något odjur fastän jag satte ner en massa såna piller i den :-( jävla skit nästa år ska jag inte ha en sådan blomma de är alldeles för jobbiga att sköta! Tänk om det skedde ett mirakel nu och den börjar leva igen * håll tummarna* Annars är det okej med oss snart 6 månaders dagen uhh fy och fasa tur jag har semester då. Tänk att villiot skulle kunna vara 6 månader om jag bara åkt in några dagar tidigare<3 Alltid älskad alltid saknad



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0