What dosen't kill you makes you stronger !

Stod på södervärn precis och funderade som vanligt när denna låten kom på radion och den passade så perfekt just då. Är ju en person som tänker mycket på andra och efter mycket hemskheter som hänt runt omkring så tycker jag som rubriken säger till er.
Igår kväll var det andra dagen som jag skulle försöka få William att somna själv och hör o häpna två gånger la jag honom i sängen sen blev han där efter vara 5 min somnade han hehe skönt. Han kommer ju dock in på nätterna men det gör inget. Runt tolv kom han in och jag tror att de var för jag tydligen skrek för nån mardröm ja hade enligt Anders.
Sen vaknade vi båda runt tjugo i tio i morse lycka till dagis att försöka få honom att vila runt tolv haha.
Önskar mamma lycka till på lms idag haha så går de med alla sjukanmälningar i vår bransch då får man ta över för någon annan hehe.
Nå nu ska man läsa lite i Metro ska göra som alla andra och skriva älskar min familj for Ever and Ever haha puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0