Vecka 25

Om 15 veckor ca ska du vara här hos oss! Vilket påminner mig om att vi måste börja planera lite köpa saker innan denna foglossningen tar över.
Inatt kom William in i sängen jag märkte det genom att jag fick ett slag i ansiktet mitt i natten, vaknade i tänkte va fan gör Anders i skulle precis ge honom en lavett när jag märkte att de var en mini fot istället så då struntade jag i det självklart ;-) fick lite panik igår kväll och mailade baby jogger för nu börjar jag bli nervös då de inte fått ut baby jogger city gt på deras hemsida måste ju veta annars får vi ju tänka om och köpa en vagn vi inte vill ja vilket är tråkigt.

Torsdag idag får bli tråkig korvstroganoff till middag för jag tänkte börja förbereda för att kasta ut julen i helgen :-) ska bli så skönt många julsaker har tråkigt nog gått i sönder detta året , men det är väl sånt man får ta om man har små barn.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0