Underbara onsdag

Vad jag blev glatt överraskad imorse när Anders väckarklocka ringde och William inte låg bredvid mig! Vilket betyder att han varit så duktig och sovit hela natten i sin säng :-)
Just nu vill jag bara lägga mig o skrika vet fan ingenting känns det som. Enligt hon ja mailade om semestern kommer inte mina sparade dagar från förra året sparas vilket betyder att jag får ut de i pengar och då skriver hon att jag kommer ha ca 8 dagars betald semester till den siste april vilket betyder att jag får jobba fram till den 19 ungefär april vilket i mina ögon känns otroligt. Då finns det olika alternativ här jag funderar på. Skriva på ledighets ansökan att jag ska gå på f ledighet den 2 maj i ha semester från den 20 e april och hoppas ja pallar eller så om nu mamma får de fixat för de får inte betala ut sparade dagar utan att fråga då har jag iallafall 15 dagar innan, eller så tar jag ut f penning en månad tidigare och bryter sen ledigheten i tar ut semester i sommar och sen fortsätter f ledigheten, eller går ja på f ledighet helt i hållet o sen begär semester när ja kommer tillbaka till jobbet ? Hur fan ska jag göra allt känns som en soppa vad tjänar jag ens mest på att göra :s havandeskaps penning är uteslutet pallar inte klydda för mycket.


En söt morgontrött William i morse



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0