Torsdag

Jag måste börja lägga mig i tid! Runt tolv somnar jag och det räcker inte, sen vaknar jag ju mitt i natten för att jag är van vid att William brukar komma in, men han sov hela natten i sin säng det är väl rätt bra men såklart måste jag ju gnälla om allt hehe.
Anders verkar orolig över att vi måste spara till vagnen men de ordnar sig det gör det alltid! Nu har jag skrivit ledighetsansökan på semester o föräldraledighet visserligen får man ta ut 60 dagar innan men jag ska kämpa mig fram till 16 dagar innan och ta semester istället så har begärt semester från den 10 april tror jag skulle jag inte få beviljat ändrar jag bara föräldraledigheten och går då istället.
Tror ni detta kan gå? Jobba 50% till april, två månader till ja det FÅR gå. Så är jag hemma till siste februari sen är Anders pappa ledig.
Idag till frukost blir det kokta ägg med köttbullar hehe blir säkert bra. Till middag ja en grekisk sallad med kyckling lår mums.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0