Tisdag

Vaknade av en konstig känsla vi får se om den är besvarad senare idag.
Ut och köpte en baddräkt igår omg jag har nog inte haft baddräkt sen jag var tio kanske men det var bekvämare får jag ju säga dock hittade jag ingen mamma baddräkt så fick ju ta en vanlig i storlek 46 för att ens magen skulle få plats tänkte säga att jag aldrig haft 46 men tror att i mina gamla gravidbyxor är det nog 46. Dagis var helt konstiga igår menade på att jag skulle ha William mycket mer hemma om jag blev sjukskriven jo men självklart att jag kommer men egentligen har han ju rätt att gå full tid väl även om jag blir sjukskriven? Ja ja en sak i sänder vi hörd sen



Kommentarer
Emelie Brocka

Full tid tror jag inte du får ha han där men på vårat dagis fick jag lämna Nellie 9-15 då jag var sjukskriven.

2012-01-03 @ 08:42:50
URL: http://familjenbrocka.blogg.se/livet
Louise

Om du är sjukskriven så tror jag att du tyvärr måste ha honom enbart i 15 timmar på dagis...du kan ju annars ansöka om bistånd, det hade vi till Max och Xander för att de behövde dagis och det var bra för deras utveckling.

Du kan ju höra om dina möjligheter om bistånd...personligen så tycker jag att man ska få ha iaf 30 timmar i veckan även om man är sjukskriven.

Vad sa de på prenetal igår?



Ha en bra dag.



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0