Tisdag

Vilken rygg värk jag har idag och allt det bars för ja ansträngde mig lite igår i gick sådär 1 km fram och tillbaka ja de blev kanske 2 km för att jag gick i stan lite, men jag vet ju detta anstränger jag mig de minsta får ja lida dagen efter.
Också är det läkemedel service i em hmm ja undrar när jag ska få skippa det eller det är jag som måste säga ifrån? Fan de e ju så svårt att säga till när man tycker så synd om dom.

Skitsamma idag kom William inte in till sängen förrän runt kvart i sju och det är nog för att han lär väl ha vaknat när Anders gick, men vi låg och halv sov till nio sen gick vi upp och åt ägg röra korv och bacon ( William hämtade en gaffel själv) när vi sedan skulle gå sprang William tillbaka in i lägenheten och jag stod och kallade men ingen William kom, tillslut kom han med Musse i handen haha den ungen e smart han ska tydligen bära med sig den nallen så fort vi ska gå ut.

Lite kul i går kväll fick höra en massa nya ord William lärt sig, Isabella kan han säga nu eller de blir isbella eller Bella Bella haha så sött också ska han säga hejdå när folk går.

Tråkigt att iPhones kamera fram är så dålig men man ser vem det är iallafall :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0