Otroligt

Dag fyra William slutade gråta efter typ 2min och jag behövde inte ens gå in och natta om honom Wiihoo
Har klämt i mig två semlor ikväll fyfan så äckligt jag mår skit här slet vi i 8 månader till vilken nytta ? Blir så besviken på mig själv men nej det kan bli maj månad nu pojken kan komma ut o jag kan börja ta tag i vikten igen. Är så taggad till tusen :-) hmm ja semestern kanske fixar sig ändå om jag nu kan vara sjukskriven på halv tid kan jag ta tre veckors semester innan så vi hoppas på det bästa ska lägga in om semestern antagligen imorgon.

Nu är det biggest loser Sverige hmm de e ju duktiga men de får ju också träna 5-6 timmar om dagen o äta minimalt det hade jag aldrig velat göra faktiskt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0