Ny vecka

Så var det måndag igen. Ännu en dag närmare bebis tajm fick köpt nya byxor igen igår dessvärre tog jag samma storlek som i de andra och insåg imorse att jag nog skulle tagit en storlek större, såklart hade jag redan tagit bort lapparna, nå kan väl ha dom i någon vecka så funderar på att sticka inom och köpa nya idag men vi får se.
Helgen var helt okej William hade nog nässelutslag för efter lördag natt har de inte kommit tillbaka fyfan vad jag tyckte synd om honom på natten mot lördag.

Fick ta Anders tjocktröja i morse svin kallt ute ju och jag äger inga så stora tröjor så man tager vad man haver.

På lördagen var vi först på mormors 70 års kalas och sen vidare mot oxie för att fira hans kusiners 2 års dag, åkte hem rätt tidigt William hade knappt rört någon mat på lördagen och jag kände mig helt slut efter så mycket folk.

Bebis har varit rätt lugn i två dagar nu men jag är inte så orolig faktiskt så var William också i denna veckan och jag sprang ju stup i kvarten till prenatal.
Ikväll ska jag rensa bland Williams gamla bebis kläder någon som känner sig mannad att få lite? Ni är ju en del som också ska ha bebis i min släkt;-)

Dags att varva ner innan jobbet på bussen.

Williams fot på natten mot lördagen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0