Måndag

Måndag och jag är hemma ska om en stund traska nej jag tar nog bussen till prenatal för att kolla tappen då det trycket på och Bm ville ju att jag skulle kolla upp det så det inte är så att den börjat förändra sig. Hoppas inte den gjort det.
Somnade bredvid William 20 00 igår kväll är bara så trött hela tiden men det var skönt att sova så länge även om William vaknade några ggr inatt för att han tappade nappen.

Nyår var väl helt okej trevligt sällskap i barn som vaknade vid tolvslaget hehe lite pommac som jag inte gillade sen la vi oss runt halv två.
Det är inbokat bad på fredag och jag måste ju självklart ha en baddräkt så vi får väl se hur det går på prenatal idag om jag sen orkar mig till mobilia för att kolla.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0