I väntans tid

I 45 min satt jag och väntade på min tur hos Bm var en tjej som också satt där och väntade, hon hade tid 30 min före mig tillslut fick hon nog och gick och bytte tid tror jag. Nervös satt jag där då jag hade tagit prov på protein i urinen ( det gör man själv där) och det visade spår, såg min svägerska framför mig hp förgiftning som henne nu blir ja fan skickad till Lunds sjukhus, när Bm fick ta mitt blodtryck för tredje gången blev jag ännu mer nervös kan de inte sjunka förfan tänkte jag.
Till slut sjönk de lite grann och Bm gav mig en godkänd stämpel hehe antagligen var det för att jag är förkyld också därför både protein i tryck var högt.

Sur är jag som kommer komma hem alldeles försent men det gör inte mycket blir ju sovmorgon imorrn :-)
Känner hur mitt socker sug håller på att komma så måste hem och äta så jag inte äter något jag inte skall.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0