Fredags panik imorse

Natten var hemsk och när alarmen sattes på muttrade både jag och Anders, förvånar mig alltid att William han ska minsann sova vidare när vi går upp fastän de var han som hållt oss vakna hmm han vill kanske ha sängen för sig själva . Lät han sova till 7 för jag skulle börja 9 idag istället för 13 nå tar av honom och ska byta blöja och ser chockartat hur många områden är röda och upphöjda blåsor fick panik inte kan ja vabba mer utan ringer nästan lite panikslagen till Anders och ber han komma hem. William var väl på sådär humör men ingen feber, jag befarade vattkoppor suck, Anders kom hem och jag skyndade mig till jobb. William fick en tid kl 9 på vc men när de väl kom dit. Var utslagen borta :-/ men så fort de kom hem uppkom de igen fast på andra ställen också håller de i sig i 30 min sen går det sakta ner för att sedan ännu en gång komma upp på ett annat ställe.
Jag trodde ju det var det nya tvättmedlet så jag köpte nytt och håller på att tvätta allt, vi slängde de fina blommorna vi fick av mamma igår ifall det var allergi mot dom, men jag vet inte det ser mer ut som nässelutslag och vad jag kan få fram på nätet så kan man inget göra? De ska väl gå bort av sig själva och att det kan vara allergi mot något men det är svårt att veta. Suck Come on liksom vad gör vi nu då? Avvaktar? Det blir liksom varmt på ställena som blir röda och Där utslagen kommer.
Han verkar inte ha ont kliar lite men bryr sig inte, jag tycker nog det märkligaste är att de kommer och går så snabbt.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2008032/images/2012/pic_186519426.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/2008032/images/2012/pic_186519426.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/2008032/images/2012/pic_186519674.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0