Det här med sömnen

Också var det onsdag igen och vecka 27 om man räknar som min Bm gör välkommen säger jag.
Märklig natt minst sagt vid fem började William skrika och kom inte alls in så jag fick ju stiga upp och hämta honom, möts av en kyla som gjorde så jag ville krypa ner under täcket igen, nå William satt i sin säng och pekade på lampan i fönstret ville han att jag skulle släcka den? Nå upp i famnen Musse skulle tydligen med så klart och in i sängen, just det kissa åh jobbigt springer in gör mina behov och kryper till kos igen, inväntar skrikande av William men det är tyst, inväntar då min snarkande man så jag kan putta lite på honom men det är tyst, ett gyllene tillfälle att somna om ju, men vad gör jag så? Lägger mig och tänker kan fan inte somna om Åhhh! Alltid ska de vara något man är aldrig nöjd eller?

Tror att vi bestämde namnet igår hehe och det gott folk får ni vänta med att höra tills han är född :P
Är på ett strålande humör idag då William inte har skrikit slagits eller tramsat sig för det får han sin älskling rätt ikväll nämligen köttfärssås.
Jag har en tanke om att det var allt socker vi tryckte i honom så fort han var ledsen glass blev vardagsmat kex pepparkakor allt vi åt åt han men i måndags tog vi beslutet om att avvänja honom och han har nöjt sig med frukt. Sedan när socker en belöning? Roligare att skära olika frukter till honom så han kan pilla själv, favoriten är vindruvor och det tycker jag med :-)

Dags att jobba hmm funderar om jag hade klarat av 75% istället kanske ska testa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0