Vilken skit dag

Nu kommer ett sånt inlägg igen men det är min blogg so why the hell not!
Känner mig hel låg okej har ju gjort det ett tag men idag lite extra det är en skit dag så är det bara alla
Människor är så glada och skojiga men jag är allmänt bitter idag, känns som hela jag bara hade velat lägga mig och gråta saknar graviditeten så mycket vill ha ett levande barn i magen vill känna sparkar så pissed off på mig själv som inte insåg som trodde allt var normalt för man väntar ju barn inte ett dött barn.

Känns som jag står och stampar på samma fot vart och när tar detta sorge steget slut ? Jag insåg att jag måste göra något för min egen skull så jag har bokat lite längre fram att gå ut får se om det blir av men kan inte ruttna hemma trots att man får skuldkänslor när man är glad en stund eller tycker något är roligt .
Vi fick iallafall hämtat ut tavegyl till William så det inte ska klia så mycket hoppas det hjälper.
Söta pojken hade ju fått koppor på tungan med :-(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0