två veckor

Om 10 min (kl är 10 30 nu) så föddes Villiot,, denna natten har varit hemsk har drömt en massa och medans william sparkas o skriker i sängen för att det kliar (stackarn) Två veckor usch ja så lång tid, jag känner mig lurad på hela graviditeten hur ska man orka igen ? utan att man ska känna oro så fort man inte känner rörelser, känns som jag kommer springa stup i kvarten till sjukhuset för att kolla :/ men det är väl det slaget man får ta när man varit med om en sån här sak.... Idag blir det mest att vara hemma för vi kan ju inte gå ut då man inte vill riskera att fler blir smittade med vattkoppor, det kan ju faktiskt vara farligt för vissa... Saknar min gravid mage, saknar min Villiot , hur ska man kunna koncentrera sig när man saknar och längtar så mycket

 Första gången vi såg dig då sprattlade du så fint och ditt hjärta bankade för livet <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0