Tisdag alla hjärtans dag

Gillar oftast denna dagen men idag känns allt bara sorgligt, imorse var jag hos kuratorn för första gången, det kändes stelt och jag visste inte vad jag skulle säga men ger det några ggr till så får vi se om det släpper.
William och Anders var och matade ankorna medans jag var hon henne sen var det hem och bara vara,
Syrran kom efter skolan satt och glodde lite på gossip girl sen började hon att städa :-) tack !själv orkar man inte så mycket ju.
Williams vattkoppor har blivit en massa nu men mest på huvudet och ryggen men det kommer fler hela tiden. Tycker synd om honom särskilt den han fått i örat och på ögon locket :-(
Är så trött idag ville bara ringa och avboka tiden imorse ville inte gå upp ens jag vill ha tillbaka min bebis i magen lilla villiot suck jävla orättvisst är det!

Ja lchf dag två då det har gått helt okej har väl säkert ätit fler kh än vi borde men det får gå. Tog ingen bild på maten idag men här är en bild också från katrin zytomierskas lchf bok
Det blev kycklingfilé med gräddstuvad broccoli med bearnaisesås.


Alltid älskad alltid saknad min ängel <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0