Söndag

Jag är så trött redan !

Vi har det ändå rätt tur att vakna på morgonen med en söt unge som kramar om en :D tänk om några år finns det ju inte i hans värld att han går in till mamma och pappa och sover på natten haha.....

Idag har vi varit och badat på aqva kul det är så nedgånget att man känner sig smutsig att ens vara där.... men det var ju skoj william älskar att stå på kanten och säga 1,2,3 och sen hoppa ner i vattnet :D
Vidare hem william ville inte vila middag.... så vid 14 åkte han och A hem till farmor och farfar, jag orkade inte är sällan jag är ensam på eftermiddagarna så kände att jag kunde behöva det....
Funderar på det att komma ur min bubbla men så fort tankarna på Villiot kommer så är det precis som jag skjuter ifrån mig dom..... jättekonstigt.

Nå iallafall jag har bara tagit det lugnt planterade om två blommor hoppas de blommar ut denna sommaren också det blir väl 3 e året i rad då :D

passade även på att färga mig utväxt ihhhh blev inte bra så nu är färgen slut och det ska ej inhandlas någon mer tänkte nog låta det växa ut nu istället,

Ska nog sätta på lita kaffe eller ska jag vänta på bb kanske :P undrar vem som åker ut ikväll ? jag tror helt klart jessica för ingen pallar höra henne hela tiden... hon stoppar aldrig det finns ingen paus knapp på henne... Tror dock helt klart att Hanna w får vara kvar iallafall en vecka till.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0