Ny pyjamas och fredag kväll

Ja då var det kväll igen. Kurator besöket gick jättebra vi kom dock på att jag ska försöka gå och jobba den 5 e på mitt eget initiativ jag vill se om jag klarar av det:-)
Gick iväg och handlade lite på hm men stod och svettades uhh jag bara sätter mig i såna situationer men klarade det. Klapp på axeln till mig.

Hem och gjorde tacos utan bröd med hemmagjorda ost chips, åkte iväg till bauhaus för mamma skulle handla färg och jag såg ett skåp man kan ha under vasken i
Badrummet så det köptes in:-) nu sitter William och hans pappa och bygger ihopa den, William vill verkligen hjälpa till och är duktig.

Just det dagis idag William fick beröm för att han är så duktig och börjar prata riktigt bra på dagis ( dock har vi redan märkt detta hemma men det är
Ju bra att han pratar på dagis med)

Frågade kuratorn varför jag inte vet hur jag mår och ja vi kom väl bara fram till att jag nog fortfarande är i chocken om det verkligen är sant eller inte typ. Men att det blir bättre när jag börjar bearbeta och att jag ska förklara för folk att jag är i sorg för faktiskt att ens barn dör
Ifrån en är det värsta som nånsin kan hända en person. Ja vi får väl se om det
Nånsin känns annorlunda.




äsch gick inte att vända bilderna skitkonstigt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0