mycket gjort på kort tid

Fått mycket att göra på kort tid, ringde bvc som A tjatat om i flera veckor så vi får hoppas att hon ringer sen Ringde kurator på kk för att boka tid (hon tyckte det var konstigt att jag inte fått någon tid efter förlossningen) ringt försäkringskassan och nu börjar jag fatta, jag ska få 30 dagar som är föräldrapenning(sjukt att kalla det så) och av de 10 dagarna av tillfällig föräldrapenning kan jag ta ut 1 dag, det är ett automatiskt brev som skickas ut till de som mist sitt barn för när man mister ett barn i högre ålder får man bara de här 10 dagarna, men jag antar att de blir sjukskrivna direkt efteråt också... jag hoppas ju det iallafall... Jag bryr mig inte så mycket mer än att jag vill veta att jag får betalt på rätt sätt när jag är hemma.... Nu kan jag börja ta en minut i taget vilket känns otroligt skönt...... Har också valt kläder till begravningen det blir inte svart... jag vill inte minnas Villiot som dyster utan han är solen i mitt hjärta och där finns inget svart i nangijala


Kommentarer
Anna

Hej Pernilla.Ville bara säga att vi i Facebookgruppen tänker på dej och Villiot,det är nån varje dag som skriver om er,och många av oss följer din blogg för att se hur du har det. Det är svårt att veta vad man ska skriva i en sån här situation,men vill att du ska veta att vi finns här. Hoppas dina dagar blir lite ljusare med tiden. Ta hand om dej och dina killar <3 Massa kramar från oss!

2012-02-08 @ 15:01:59
Alexsandra

Stor kram ❤

2012-02-08 @ 16:25:13
URL: http://alexsandras.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0