Kväll

Också var det fredags kväll mamma har varit här ikväll och det är så skönt att jag har henne för hon bara är världens bästa mamma hon behöver aldrig fråga hon vet redan, hon bara kommer hit och leker med William och sitter här och bara är här som en stöttepelare ifall vi vill prata.
Var och handlade innan och även om vi bara var borta i två timmar så tog det musten ur mig, när jag kom hem kändes det som jag hade sprungit ett maraton jag bara sjönk ihop i soffan.

Barn kommer vi skaffa det igen? Ett änglasyskon? Ja är min spontana tanke ja det vill vi, inte för att någon kan ta villiots plats för det kan ingen villiot är villiot och en ny bebis är ett syskon till de båda. Vi är så inställda på att ha ett barn att vi känner varför vänta. Vi får ta det som det kommer helt enkelt men vi längtar så otroligt mycket.

Sen blir jag så arg om det finns en Gud varför gör han så här då? Vilken Gud gör så här?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0