Kroppen spelar mig ett spratt?

Enda sedan vi började försöka bli gravida med William har jag blivit expert på min ägglossning vet exakt när jag har den räknar inte dagar utan jag vet känner både kroppen sekret känsla sexlusten ökat ja allt även när jag blivit gravid (3 ggr )så har jag vetat exakt när ägget satt fast sig också.
Idag är det 6 dagar sedan villiot kom till världen och sa hejdå och tror ni inte min jävla kropp vill bli gravid direkt? Att jag har ägglossning en jävla vecka efter förlossning ? Hela situationen känns befängd, har aldrig hört något liknande precis som kroppen har vetat om att den förlorat något och vill Bli gravid igen. Det är så sorgligt att kroppen fungerar på detta sättet men samtidigt är jag ju otroligt glad att jag nu vet att kroppen fungerar som den ska men just nu känns det bara sorgligt och har en massa jobbiga känslor. För man vill ju men ändå inte.... Nej dags att sova nu om man kan....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0