Kniven i hjärtat

Fick många knivar i hjärtat idag jävla samhälle! Vaknade imorse med en glad känsla idag skulle jag få träffa min son! Ge honom sitt hjärta så vi kan ha varsitt men när vi då ringde den som har hand om det så fick vi inte:-( han som har hand om barn so dör i malmö måste vara med och han hade inte tid!!!! Förrän imorgon, jag trodde jag skulle få gå och träffa honom när jag ville innan begravningen men icke! Dagens nästa bajs sak försäkringskassan ! De sa till mig i Sthlm att jag skulle kunna vara hemma i minst 30 dagar men nu när jag fick hem papper är det 10dagar helt plötsligt 10 jävla dagar kan jag få betalt tack för den! Känns som jag får ringa kurator och förlossningen för inte klarar jag av att börja jobba så tidigt orkar knappt gå ut genom dörren ! Vad tänker de?
Nå vi fick åkt ut och beställt lite blommor till begravningen det kommer bli jätte vackert <3

Ska försöka tvinga mig att gå och vaccinera mig mot röda hund idag ångest men gör det för nästa barns skull 550 kostar det sjukt! Också är det ju inte säkert att vaccinet tar denna gången i heller.

Så här fint har vi gjort än så länge till villiots ära puss min älskade son



Kommentarer
Maja

Vilka fina bilder!! Skickar tusen styrkekramar till dig och din familj! <3

2012-02-07 @ 15:43:48
URL: http://majaoberg.bloggspace.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0