Jag är sämst!

Jag tog för givet att jag skulle minsann inte oroa mig för något i denna graviditeten ! Pssssttt jag var säkert för lugn. Skit dag idag tycker att jag känt mig gravid fortfarande trott att jag känt sparkar tills verkligheten har hunnit före och jag insett att jag har haft fel! Jävla
Eftervärkar fast de får mig på andra tankar lite då o då så det är väl skönt,

Jag känner mig otroligt bitter känner bara för att blunda när jag ser gravida det är ju skoj att de ska få barn men det blir ju en ständig påminnelse över det jag inte får uppleva i år, varför fick vårt barn inte leva för? Jävla skit. Världen är ond....

Tur man har världens bästa killar hemma , även om det känns jobbigt just nu! hade jag inte klarat mig utan dom! Hade nog lagt mig under täcket och aldrig kommit fram igen.



Kommentarer
Bella

Ta aldrig dina underbara killar för givet! & glöm aldrig att Villiot är med dig hela tiden och det är därför du "känner av honom" i magen. Älskar dig! <3

2012-02-05 @ 21:55:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0