Hemma

Hemma igen.... rätt skönt, har hämtat lilleman också <3 han hade haft det riktigt kul på dagis idag, det ante mig när han nu inte varit där på 1 vecka... Fick ändra semestern helt på jobb men ja jo så får det ju bli :D Det kändes okej på jobbet jag skakade som ett asplöv när jag stod utanför, tog några stora andetag och gick in, var inte där mer än 1 timme sen åkte jag hem igen, jag vet inte hur jag ska göra, vill bearbeta vill må bra, men vill också börja jobba vad är bäst för en tro ? tror att jag måste ta ett snack med kuratorn också får vi se om hon kan utvärdera min hjärna och få mig att VETA hur jag egentligen mår.... Fast innerst inne är det väl bara jag själv som vet det, men det är svårt..... Jobbigt var det att åka buss och möta så mycket folk om de bara hade vetat, alla är så glada,livet för dom går vidare hela världen går vidare, men jag stannar kvar i min bubbla! dags att göra mat.....och sätta på kaffe.......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0