God middag

Idag har jag försökt hålla igång så jag inte har stannat upp för att bli för ledsen försöker för Villiots skull. Lämnade lilleman imorse och han vinkade i fönstret sedan körde vi mot kyrkogården skulle titta om de lagt ut nallarna som villiot fick för då ville jag ta hem dom och lägga de senare vid urnsättningen där han ska ligga men de var borta, tror att begravnings mannen lyssnade när jag sa att vi ville att villiot skulle ha med sig dom och nu tänker jag kanske sitter han och leker med sina nallar på den där sommarängen :-D
Vidare körde vi mot Ikea åt frukost där och jag skulle ha en minneshylla till villiot. Hem och tvätta och äntligen fick vi städat och jag ringt försäkringskassan igen. De var urgulliga mot mig de har faktiskt varit rätt bra på något sätt det vore väl fan egentligen att det ska hända en tragedi innan folk är trevliga.
Så här fint blev det på hyllan
klickbara bilder








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0