Fint väder och prickig pojke

Ja det är iallafall fint väder eller vi har haft det idag, min Bm ringde mig och slutade aldrig prata om du skulle varit här hade du fått en stor varm kram sa hon hon uttryckte sig också om att något sånt här har hon inte varit med om ja hon kunde inte minnas när sist de hände fattar ni så ensammast i världen jag kände mig när hon sa så?
Var iallafall på det där mötet i kyrkan idag och skrev hur vi ville ha det också får vi välja när vi vill ha urnsättningen men vi väljer nog när namnet är uppe och det är varmare ute kanske någon i släkten vill skriva ett par ord när den sänks ner sa hon.

Skulle hämta William på dagis och medans han satt där och åt gurka sa fröken att jag har fått en prickig son idag vattkoppor ! Exakt 16 dagar efter han träffade min kusins barn så tur man är ledig iallafall så man kan hålla han hemma utan att vabba.

Började även med lchf idag lika bra det eftersom jag knappt rör mig och det har blivit en del godis så var det lika bra blomkåls puré med laxfilé med crème fraîche och chèvre det var riktigt gott får jag ju säga. Receptet hämtat ur Katrin zytomierskas nya bok.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0