Finns det någon rättvisa i denna grymma värld?

I tisdags började jag bli lite orolig då pojken inte hade rört sig som han skulle i några dygn, ringde Bm direkt och hon tyckte jag skulle komma in till förlossningen, kom in och Bm hittade inga hjärtljud utan hämtade en läkare som tittade visade mig där är huvud där är kropp här är hjärtat och det slår inte........ Han är död sa hon, hon måste sett fel jag kände ju honom på måndagen hörde hjärtat i söndags men nej han lever inte,
Blev inskriven och sen satte de igång mig det tog från igångsättning tills han var ute ca 19 timmar det var jobbigt plågsamt. Han var så fin 34cm lång och 815g vår fina pojke hår hade han fått också. Just nu känner jag mig som ett spöke kan inte prata med någon vet att folk har ringt men jag klarar inte av att svara.

Varför är frågan som jag ställer mig hela tiden? Varför du? Varför ville du inte mer? Kunde jag gjort något ?
Villiot skulle du heta den första i Sverige med den stavningen dessutom världens finaste pojke hade du blivit. Nu sörjer vi dig du kommer alltid finnas i våra hjärtan och när din storebror är gammal nog ska vi förklara för honom och visa hur fin du var, vila i frid min ängel älskar dig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0